Szybki dostęp:
Przejdź do menu głównego Nagłówek strony
Skontaktuj się z nami
WIĘCEJ NIŻ SZPITAL - INFORMACJE DLA PACJENTA

Pacjent szpitala

pdf
Ważne informacje przed przyjęciem do szpitala
Pobierz
pdf
Skierowanie na konsultacje lekarską
Pobierz
pdf
Informacja o konsultacjach lekarskich
Pobierz
pdf
Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej
Pobierz
WIĘCEJ NIŻ SZPITAL - INFORMACJE DLA PACJENTA

Pacjent poradni

pdf
Ważne informacje przed wizytą w poradni
Pobierz
pdf
Informacje o przygotowaniu do zabiegu ambulatoryjnego
Pobierz
pdf
Ulotka informacyjna dotycząca zasad pielęgnacji rany
Pobierz

ODWIEDZINY PACJENTÓW

Odwiedziny pacjentów:

  • odwiedziny pacjentów leczonych na Oddziale Chirurgii Ogólnej (odcinek I i II)  odbywają się we wtorek i czwartek w godz. 16:00 – 18:00 oraz w sobotę i święta w godz. 14:00 – 17:00
  • odwiedziny pacjentów leczonych na Oddziale Chirurgii Plastycznej, Oddziale Rehabilitacji oraz Instytucie Ran Przewlekłych odbywają się we wtorek i czwartek w godz. 16:00 – 18:00 oraz w niedzielę i święta w godz. 14:00 – 17:00
  • odwiedziny pacjentów po operacji w dni inne niż wskazano powyżej odbywają się  po uzyskaniu zgody Głównego Wykonawcy Kontraktu lub lekarza go reprezentującego w wyznaczonym przez niego czasie
  • odwiedziny pacjentów leczonych na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii odbywają się w niedzielę i święta w godz.14:00 – 16:00 oraz wtorki i czwartki w godz. 15:00 – 17:00 zawsze po uzyskaniu zgody Pełnomocnika Zarządzającego Kontraktem tego oddziału lub lekarza dyżurującego.
* W czasie wzmożonej zachorowalności na choroby infekcyjne (np. grypa) oraz ogłoszenia stanu epidemicznego lub stanu epidemii, Dyrektor ma prawo do zmiany godzin odwiedzin lub ich całkowitego wstrzymania.

 

Odwiedzasz pacjenta? Pamiętaj:

  • pacjenta mogą odwiedzać jednocześnie tylko 2 osoby
  • nie wolno odwiedzać pacjenta dzieciom do 10 roku życia
  • wstrzymaj się z odwiedzinami jeśli masz infekcję
  • nie przynoś za dużo - ogranicz rzeczy osobiste pacjenta do minimum
  • nie przynoś żywności łatwo psującej się
  • dezynfekuj ręce przed wejściem i po wyjściu ze szpitala
  • na terenie szpitala oraz przyległych terenach zielonych i parkingu obowiązuje całkowity zakaz palenia

        

Odwiedziny pacjentów

odbywają się zgodnie z ustalonymi godzinami.

POMOC PSYCHOLOGICZNA

  • W szpitalu dostępna jest pomoc psychologiczna dla pacjentów oraz zatrudnionego personelu.
  • Pomoc psychologiczna dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-14:00.
  • W sytuacjach nagłych i kryzysowych (godziny popołudniowe, dni ustawowo wolne od pracy) istnieje również możliwość konsultacji psychologicznej po uprzednim ustaleniu terminu spotkania pod numerem telefonu 605 734 700.

Pomoc psychologiczna dostępna jest
od poniedziałku do piątku

w godzinach od 8:00 - 14:00.

PRAWA PACJENTA

Podstawa prawna: Ustawa o Prawach Pacjenta oraz Ustawa o Rzeczniku Praw Pacjenta.

 

Pacjentowi przysługuje:

  • prawo do świadczeń zdrowotnych
  • prawo do informacji
  • prawo do wyrażenia zgody na udzielenie świadczeń zdrowotnych
  • prawo do tajemnicy informacji
  • prawo do zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych
  • prawo do poszanowania intymności i godności pacjenta
  • prawo do dokumentacji medycznej
  • prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza
  • prawo do poszanowania życia prywatnego i rodzinnego
  • prawo do opieki duszpasterskiej
  • prawo do przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta przyjmuje w każdy wtorek w godzinach od 13:00 - 14:00.

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta przyjmuje
w każdy wtorek

w godzinach od 13:00 - 14:00.

DEPOZYT UBRAŃ I RZECZY WARTOŚCIOWYCH

  • Na czas pobytu w szpitalu przedmioty wartościowe zaleca się zostawić w domu.
  • Istnieje możliwość pozostawienia przedmiotów w depozycie rzeczy wartościowych.
  • Depozyt rzeczy wartościowych znajduje się w Izbie Przyjęć.

Depozyt rzeczy wartościowych
znajduje się na Izbie Przyjęć.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Administratorem Danych Osobowych jest:

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie

tel: (32) 735 76 00

  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: email: iodo@clo.com.pl

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:

email: iodo@clo.com.pl

e-Usługi dla Pacjenta

Dla pacjentów uruchomiliśmy dedykowane e-Usługi w ramach projektu eCareMed. Śląska Cyfrowa Platforma Medyczna to zintegrowane rozwiązanie teleinformatyczne, które stanowi wsparcie dla pacjentów, podmiotów leczniczych biorących udział w projekcie (łącznie 15 śląskich szpitali).

Platforma udostępnia szereg e-Usług publicznych, zarówno dla pacjentów, pracowników medycznych oraz kontrahentów - podwykonawców szpitali biorących udział w projekcie.

Dzięki platformie zyskujesz dostęp do scentralizowanej e-Rejestracji do poradni specjalistycznych i innych punktów usługowych wszystkich podmiotów biorących udział w projekcie, dostęp do dokumentacji medycznej, w tym dokumentacji obrazowej, możliwość udostępnienia dokumentacji medycznej wybranej placówce medycznej lub upoważnienia do niej bliskiej osoby.

 

Chcesz skorzystać z naszych e-Usług? Zaloguj się już dzisiaj do Platformy eCareMed

Zdjęcie wejścia do szpitala od strony izby przyjęć

Centrum Leczenia Oparzeń

im. dr. Stanisława Sakiela
w Siemianowicach Śląskich

ul. Jana Pawła II 2
41-100 Siemianowice Śląskie

Wejście główne od ulicy Zygmunta Krasińskiego

Zobacz trasę dojazdu
Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Biuro Dyrektora:

Sekretariat, tel. 32 735 76 00

Sekretariat Medyczny:

Sekretariat, tel. 32 735 74 44, tel. 32 735 76 16

Kontakt w sprawach medycznych:

lek. Przemysław Strzelec, tel. 32 735 74 43

Kontakt w sprawach medialnych:

Wojciech Smętek tel. 32 735 76 02
Marta Stec tel. 32 735 76 15
 

Zobacz więcej